Skocz do zawartości
Forum JasMC

FiQuP

Gracz
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutralna

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. FiQuP

    Beka z was

    ALE CHLOPIE JA NIE GRAM NA TYM GOWNIE, JA TYLKO SE BEKE CISNE ZE WSZYSTKICH CO WIERZA ZE FEJM COS DODA DO SERWERA XDD
  2. FiQuP

    Beka z was

    XDD serio myślisz że on zrobi ta aktualizacje? To powiedz mi co z lajcikiem 1 lipca potem 7 lipca. Fejm to po prostu leń zasrany a te ogłoszenia daje by dzieci se rangi kupowały itp
  3. Fejm to fajnaaa ta aktualizacja bardzo dużoo się zmieniło
  4. No okej ale chłop też okłamał dzieci na hajs
  5. No spoko to traćcie graczy dalej i za parę miesięcy ten serwer będzie miał po 50 osób :pp
  6. NOSZ KURDE ROZUMIESZ ŻE PRZEZ TAKIE COŚ SERWER TRACI GRACZY BO GRA SIE STAJE NUDNA I SMIESZNE JEST TAKIE TŁUMACZENIE FEJMA ZE O TEJ PORZE ROKU KAŻDY MA OKNA I WYCHODZI ITP
  7. I tak fejm tego nie doda więc XDD
  8. No spoko ale chciałem dobrze by szanowny pan fejm dodawał propozycje i żeby trzymał się terminu i proszę powiedz mi czemu nie było nowego lajcika 7 lipca?
  9. Bo może wrócę jak coś fejm zrobi? A nie tylko zarabia na dzieciach i się cieszy
  10. Dodałem podobny około miesiąc temu idioto XDD
  11. Napisałem tylko by zaczął dodawać i wiedz że już nie gram przez lenistwo fejma
  12. Będzie tak jak z nową eda lajcika 7 lipca XDD
  13. Proponuję by fejm zaczął dodawać propozycje do serwera bo z takim podejściem serwer traci graczy bo się nudzi :pp
  14. Albo idą na dwór
×
×
  • Dodaj nową pozycję...