Skocz do zawartości
Forum JasMC

MichMer

Gracz
  • Liczba zawartości

    184
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

115 Wyśmienita

6 obserwujących

O MichMer

  • Urodziny 6 Lipca

Ostatnie wizyty

3 638 wyświetleń profilu
  1. Nie wiem po co się wypowiadasz jak twoja wypowiedź nic nie wnosi do tematu. Dodam od siebie że pamiętam jak mini yt równiez miał wiadomości pod rząd ale konsola oddzieliła wypowiedź i o ile się nie mylę nie było mute : ) Co to za różnica dwie sekundy, 12,4 sekundy. Wiadomości były od siebie oddzielone? Były.
  2. [14:01:18] [Render thread/INFO]: [CHAT] [Premium] MichMer » SIEMA ADI [14:01:22] [Render thread/INFO]: [CHAT] [Lajcik] Nie cheatuj! I tak Cie złapiemy! [14:01:22] [Render thread/INFO]: [CHAT] [Gracz] Julia2010x » szukam chlopaka /msg [14:01:24] [Render thread/INFO]: [CHAT] [Admin] _Advs_ » czesc [14:01:26] [Render thread/INFO]: [CHAT] [Gracz] Joyles » pa _Advs_ [14:01:26] [Render thread/INFO]: [CHAT] [Szafa] xX_LeonPL_Xx » adi slodi skin [14:01:29] [Render thread/INFO]: [CHAT] [Gracz] malboro_reKin » heja adi [14:01:31] [Render thread/INFO]: [CHAT] [JasMC] _Advs_ wyciszył Julia20
  3. + napisałem jeszcze "SIEMA ADI" ale to nie było krótko przed wiadomoscia z capsem i to nie było coś takiego jak poniżej
  4. "Od dzisiaj, nie będziecie już upominani tzw. "caps off". Muta otrzymacie po dwóch wiadomościach z użyciem capslocka, w krótkim odstępie czasowym"
  5. XDDDDD

    1. 0hStrefa

      0hStrefa

      ??
      Co ciebie śmieszy
      ??

    2. MichMer

      MichMer

      awans w pare DNI xDDDD

  6. Odczytasz pv?

    1. Fejm

      Fejm

      Dokladnie, to wirus!

    2. Merfik_YT

      Merfik_YT

      #Niebawem

       

    3. MichMer

      MichMer

      @Fejm Kurde skąd wiedziałeś:(((

  7. Najlepszego !!  

    1. MichMer

      MichMer

      Dziękuję!

  8. o juz junior XD

  9. @Only1Click z moderatora na admina XD

    1. JaminkPopspolity
    2. Michauu_

      Michauu_

      Tylko  na forum ma nie wiadomo czemu XD

    3. Space_Sailor

      Space_Sailor

      jak dla mnie podejrzane

       

  10. MichMer

    FORUM

    A co ty na to że bez SENSOWNYCH dowodów każdy administrator może zamkmac
  11. MichMer

    FORUM

    Ktoś ccoś z tym zrobi? @Fejm @zoszka
  12. mozna zamknac juz nic xddd
  13. przeciez 22222 i gosiawisienka mialy adma XD

  14. fejm give mi ranga stara gwardia! :DD

    1. Needenson

      Needenson

      Wypad, moja Ranga.

    2. MichMer

      MichMer

      Nedek podziel się 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...