Jump to content
Forum JasMC

dippson

Gracz
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dippson last won the day on September 23 2020

dippson had the most liked content!

Recent Profile Visitors

8,585 profile views

dippson's Achievements

Społeczniak

Społeczniak (8/14)

  • Poświęcony społeczności Rare
  • Pierwszy post
  • Współtwórca
  • Pierwszy tydzień zakończony
  • Miesiąc później

Recent Badges

138

Reputation

  1. da ktos z 50 zł na kursik? 

    1. vesmin
    2. vKoronaaaa

      vKoronaaaa

      W Polsce nie ma nic za darmo

    3. dippson

      dippson

      zwierzęta jestescie a nie ludzie

  2. szukam sponsora, który kupi mi kursik za 50 zł do nauki😎

    1. vKoronaaaa

      vKoronaaaa

      Na yt wróć robloxa nagrywać filmy 8 minutowe żeby hajs z reklam był

    2. dippson

      dippson

      jebac robloxa

  3. 2021%2BJava%2BDeveloper%2BRoadMap.png

    1. vKoronaaaa

      vKoronaaaa

      To jest sus? Czy nie

    2. emylio

      emylio

      Nie ryj puchy

  4. 🙂 kurva (moja ścieżka kariery)
    intro.pngfrontend.pngbackend.pngdevops.png

    1. emylio

      emylio

      Super pozdrawiam

    2. trojaneek
  5. potrzebuje 50 zł na kurs 😞 
    szukam sponsora

  6. Chciałbym mieć taką wiedzę programistyczną jak mój idol @Fejm 💪😎🤙

    1. vKoronaaaa

      vKoronaaaa

      Najpierw większy pakiet ram mózgu trzeba dokupić

  7. Szukam roboty ;/ 

    1. Show previous comments  4 more
    2. restlessv

      restlessv

      No strasznie trudno jest znaleźć sobie taką prace żeby sobie dorobić tylko, nie taką na stałe tylko na określony czas 

    3. Kir00x

      Kir00x

      Co wy widzowie, latwiutko

       

      Najlepiej jest mieszkac nad morzem i kukurydze sprzedawac hahahha XD

    4. restlessv

      restlessv

      O tak tak ziemniaki na patyku 

  8. Wszystkiego najlepszego młoda❤️

    1. zoszka

      zoszka

      dziekuwa <33

  9. łatwo zdana maturka

    1. Show previous comments  1 more
    2. dippson

      dippson

      szef nie ma czasu nagrywać odcineczkow family friendy, ide sie uczyc programowac i pomoc mojemu najlepszemu kumplowi fejmowi od serduszka

    3. Kir00x

      Kir00x

      @dippson to ja ide do ciebie na praktyki kiedys 😜

    4. emylio

      emylio

      pozdro teraz tylko 3 semestry na informatyce yś yś

  10. KIEDY JEST GODZILLA VS KONG NA HBO GO? U NAS W POLSCE

    1. Show previous comments  1 more
    2. dippson
    3. vKoronaaaa

      vKoronaaaa

      Na TVP info jutro

    4. dippson

      dippson

      ok, obejrzę 😄 najlepsza telewizja 

  11. ja bym nie robił przenoszenia, nowa edycja i powinno być wszystko od nowa. Tak to każdy miał już parę monet i mógłbym kupić sobie parę dodatków i szybko serwer się mu znudzi
  12. Dippson na admina

    1. dippson

      dippson

      nie wiem czy się nadaje🤨

×
×
  • Create New...