Skocz do zawartości
Forum JasMC

KsiadzLukasz

Gracz
  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

32 Dobra

6 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. KsiadzLukasz

    dc

    kurwa bana dostane i co teraz japierdziele zegnajcie chlopaki milo mi z wami bylo i dziewczyny @youkaii i ty tez bo ty jestes babochlop bo troche tego troche tego youkaii zegnajcie juz z wami nie napisze zareklamowalem firme gastronomiczną mcdonalda i kfc bo kawolandia to tez jest firma gastronomiczna a tak nie mozna ehh zegnajcie pa @Fejm pa @zoszka pa @Przemvvs pa @restlessv pa @Szymvvs pa @Adi pa @_Vindicta_ i pa cala reszta administracji juz nawet nie pamietam waszych nickow ehh zegnajcie
  2. KsiadzLukasz

    dc

    mcdonald jest niedobre, kfc lepsze
  3. KsiadzLukasz

    dc

    https://test-iq.live trzeba uzyskac minimum 100 zeby wejsc do administracji bo aktualna łącznie tyle nie ma
  4. KsiadzLukasz

    dc

    mam propozycje dla adminow
  5. KsiadzLukasz

    dc

    XDDD ŁO TE FAK CO JEST MASZ BANA ZA KAWOLANDIA PRZECIEZ TO NIE ISTNIEJE XDDD
  6. Dzień dobry, mam pewien problem, otóż moge opisac cala sytuacje mimo ze pewnie kazdy juz to wie no ale opisze. Więc zaczynając, dostałem bana za "reklame" na discordzie a dokładniej odpisalem graczowy który prosił pana administratora @Szymvvs aby wszedł na server na co ja w ironi odpisałem "nie no co ty lepiej przecież grać na onlypvp" ponieważ gdyż @Szymvvs tam wtedy grał I MIAŁ TO W STATUSIE KAŻDY TO WIDZIAŁ. Po tej wiadomości dostałem permbana na serverze discorda jasmc.pl. Później napisalem to wszystko zoszce itp. do tego przecież nie ma tego w regulaminie i nie wiedziałem że za napi
  7. na tak tylko dlatego bo chce unbana za nieslusznego bana
  8. na ile jest ban na serverze w mc za reklame
  9. @zoszka dostane w koncu tego unbana na discordzie bo mowilas ze tak a jeszcze nie mam no i chcialbym sobie porozmawiac z kolezankami i kolegami stesknilem sie za nimi serio i mi przykro bardzo naprawde prosze ja nadal czekam ehh 😞 

    1. Agnikk

      Agnikk

      mowilam ci jak będzie....

    2. JaminkPopspolity
    3. Itsmytime11
  10. Daje propozycje żeby mi Zofia odpisala na forum w wiadomości prywatnej bo już mija drugi dzień i się niepokoje @zoszka wszystko okej ? martwie sie
  11. to server ma byc z dochodem wyzszym czy zeby przyjemnie sie grało. Jesli cos chce wiekszosc to ta wiekszosc bedzie zadowolona i bedzie tam grac i zapraszac znajomych, wiecej ludzi na serverze itp. Jak sie nie bedzie nic zmienialo przez kilka miesiecy to sie w koncu znudzi i gracze beda odchodzic :d Komenda cos typu duel juz byla kiedys na kitpvp i bylo spoko. Wiecej kluczy na rtybach zeby nie bylo az tak p2w, nagrody za topki tez byly spoko, wieksza byla rywalizacja i bardziej sie chcialo grac myslac ze dostaniesz nagrode za to ze bedziesz grac wiecej i lepiej itp. Wydaje mi sie ze jak ma sie
  12. Kiedy bedzie uball na discordzie? albo czy bedzie w najblizszym czasie (pol roku xD), niech sie nie wypowiada jakis admin co nie bedzie wiedzial i zamykal temat, bo moze ktorys inny wie albo tam na grupce sie spytajcie czy cos prosze. Mam nadzieje bo dostalem bana moim zdaniem nieslusznego...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...