Skocz do zawartości
Forum JasMC

Fejm

Developer
  • Liczba zawartości

    284
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana Fejm w dniu 19 Maja

Użytkownicy przyznają Fejm punkty reputacji!

Reputacja

600 Excellent

O Fejm

  • Tytuł
    Cudotwórca
  • Urodziny 07.03.1992

Ostatnie wizyty

13986 wyświetleń profilu
  1. Fejm

    ban/unban

    A na mnie wykonano wyrok śmierci, przeżyłem
  2. Przelogowanie w launcherze zazwyczaj pomaga.
  3. Nie sądze? To inaczej, weź sobie 2 jajka (z lodówki) w rękę. I trzymaj. Łatwo? Łatwo. Teraz weź 3, potem 5, 10, itp. Ile Ci się lepiej trzyma? No to teraz wyobraź sobie że jesteś komputerem i zamiast 5000 mobów musisz trzymać 10000. Co jest łatwiejsze?
  4. Gratuluję 600 repek !

  5. Fejm

    Bug

    To nie jest błąd serwera. Tego nie powinno być w tym dziale.
  6. Kiedy dostajesz nowe mapy i wciąż uważasz że stare lepsze xD

    💩

    1. Pokaż poprzednie komentarze  6 więcej
    2. M1chauV_

      M1chauV_

      Roznie bywa w zyciu

       

    3. avemariahh_

      avemariahh_

      Fejm, jak smiesz sie tak wypowiadac o mich mapach ;(

    4. DrPower

      DrPower

      Stara mapa SkyWars'ów była lepsza :v 

       

       

       

  7. AntyCheat na SW i KitPVP dostał update.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. trojan_rar

      trojan_rar

      Oby teraz nie bagowalo w klockach 

    3. zbykusiek

      zbykusiek

      pog ale i tak verus better

    4. NoSprintt

      NoSprintt

      To teraz update lajcika 

  8. Fejm

    Serwerowe skiny

    Witam, Zwracam się do Was - graczy - o pomoc w decyzji dotyczącej systemu skinów. Nie da się ukryć że od dłuższego czasu przymierzam się do dużego update w którym wiele rzeczy zostanie zmienionych ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj chciałbym zapytać, zwłaszcza graczy nopremium co myślą o bieżącym systemie skinów a także o proponowanych zmianach. Propozycja pierwsza: Aktualny system skinów zostanie usunięty. Każdy gracz nopremium będzie mógł wgrać swojego skina i tyle. Propozycja druga: Aktualny skinów system zostaje, jednak zamiast /zmienskina który skacze po skinach dostajemy menu z główkami gdzie możemy kliknąć interesującą nas główkę aby wybrać skin. Osoba która pierwszy raz wchodzi na serwer, otrzymuje losowy, tak aby serwer nie był pełen Stev'ów. Gracz z rangą Elita będzie mógł wgrać własny skin. Propozycja trzecia: Jest podobna do propozycji drugiej. Aktualny system skinów zostaje, jednak zamiast /zmienskina który skacze po skinach teleportuje on nas do lobby "garderoby", na środku widzimy aktualnie wybrany skin. Po lewo mamy poprzedni, po prawo następny. Klikając wiszący w powietrzu napis "następny/poprzedni" możemy przeglądać skiny w pełnej okazałości. Po znalezieniu odpowiedniego, klikamy zapisz, skin zostanie zapamiętany a my wrócimy na lobby. Osoba która pierwszy raz wchodzi na serwer, otrzymuje losowy, tak aby serwer nie był pełen Stev'ów. Gracz z rangą Elita będzie mógł wgrać własny skin.
  9. Fejm

    Premka

    O ile nie będziesz się logował na drugie konto, to nie.
  10. Przerwa techniczna do godziny 13:00

    1. 4444

      4444

      fejm przez cb starciłem max zbroje

       

  11. Fejm

    Problem...

    Po co mnie oznaczasz? Od lat mówimy że zmienianie nicku jest nie zalecane. Że nie zmieniamy haseł, nie resetujemy haseł ani nic nie robimy w tą stronę. Już widziałem cwaniaków co najpierw wchodzili na nopremium żeby sprawdzić czy wolny, potem zmieniali nick i był płacz. Nie zmieniajcie nicków. Wybraliście jeden przy kupnie gry i się go trzymajcie.
  12. Fejm

    Czas online

    Czas online jest przypisany do nicku. Konta są po UUIDach (uuid się nie zmienia jak zmieniasz nick). Czas online jest przetrzymywany wraz z infromacją czy dany nick jest premium czy też nie, gdyż to proxy go zlicza, nie serwery. Serwery nie mogą go zliczać gdyż zmieniając serwer / lobby / arenę przez chwilę jesteś na dwóch serwerach jednocześnie. Gdyby serwer z którego wychodzisz zapisywał informację o czasie online w bazie gdy z niego wychodzisz to serwer na który wchodzisz nie mógłby tego wczytać (jeszcze nie zapisane), czas online w ten sposób by się nie zliczał Technicznie wygląda to tak: Gracz zmienia serwer (np. klika w kompasie), nadal jest na lobby, następuje połączenie z drugim serwerem (nadal jest na lobby), drugi serwer wczytuje TERAZ dane gracza, sprawdza czy nie ma bana itp i dopiero wpuszcza. Następuje rozłączenie z poprzednim serwerem. Jeśli przy rozłączaniu zapiszemy czas online, to drugi serwer już wczytał dane gracza i nie ma pojęcia o tym że czas online się zmienił. Zapisywanie przed próbą połączenia także nie ma sensu, bo nie każde połączenie musi być udane (np. spamowanie tabliczki z areną, arena jest zajęta). Aktualne rozwiązanie jest najlepsze wydajnościowo i rozwiązuje problemy znane z EC ze zliczaniem czasu online. P.s. Nie da się zapisać czasu online po UUID, przy połączeniu do serwera (proxy) dostajemy tylko informację o twoim nicku, nie znamy UUIDu, zostajesz zalogowany przez mojang - on nam podaje Twój UUID, jeśli jesteś nopremium, nie znamy UUID i generujemy własny. W tym momencie dane są już załadowane po nicku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...