Skocz do zawartości


Aktualizacje statusów


Zdjęcie

pudzi

Jak się nazywa ślimak, który przeszedł przez ulicę?
wczoraj, 20:46
  • bateq69 - zdjęcie
    bateq69
    Szczęściarz
    wczoraj, 21:26
  • bateq69 - zdjęcie
    bateq69
    Polecam inne strony bo ta jest znana
    wczoraj, 21:26
  • pudzi - zdjęcie
    pudzi
    Polecam nie patrzeć na takie strony, żeby znaleźć odpowiedź ;)

    wczoraj, 23:01
Zdjęcie

ptrx

CIESZYCIE SIĘ ŻE WAKACJE ? :D
wczoraj, 13:42
Zdjęcie
Zdjęcie

pudzi

Ile końców ma 4,5 kija?
cze 23 2017 17:41
Zdjęcie
Zdjęcie

PawcioZiom

Zmienilo sie tu cos? ;v
cze 23 2017 13:37
  • TeCe - zdjęcie
    TeCe
    Latwiej bana wylapac.
    cze 23 2017 15:15
  • Ivan - zdjęcie
    Ivan
    :D
    cze 23 2017 19:40
  • Deska - zdjęcie
    Deska
    Siema Pawcio :d
    wczoraj, 18:33
Zdjęcie

Fejm

Polecam opcję "usuń wszystkie posty użytkownika", bardzo przydatna. One click :)
cze 22 2017 20:50
  • Ivan - zdjęcie
    Ivan
    oki XD ;)
    cze 23 2017 19:38
  • Ivan - zdjęcie
    Ivan
    Fejm , a usuniesz sobie?
    cze 23 2017 19:45
  • Ivan - zdjęcie
    Ivan
    XDXD
    cze 23 2017 19:45
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie

pudzi

Co zrobił Mieszko I po wstąpieniu na tron?
cze 20 2017 18:45
  • pudzi - zdjęcie
    pudzi
    No wiesz co...
    cze 20 2017 18:49
  • Izabela690 - zdjęcie
    Izabela690
    No nie wiem.

    cze 20 2017 18:50
  • Ivan - zdjęcie
    Ivan
    XDXD
    cze 21 2017 18:46
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
  • Izabela690 - zdjęcie
    Izabela690
    *nie umiesz pisać XD* Nie no, czasem grasz!
    cze 19 2017 21:07
  • pudzi - zdjęcie
    pudzi
    Rzadko, okej :c
    cze 19 2017 21:08
  • HotMuffinka - zdjęcie
    HotMuffinka
    Zdrowia :)

    cze 20 2017 14:47