Skocz do zawartości


Aktualizacje statusów


Zdjęcie

wiktoria

jestem przeszczesliwa, ze sie ze mna przywitala!!!!!!1!! https://zapodaj.net/cabe367af0eac.png.html
wczoraj, 20:59
  • wiktoria - zdjęcie
    wiktoria
    tez mi sie tak wydaje<3<3<3<3<3<3
    wczoraj, 21:03
  • paruweczka - zdjęcie
    paruweczka
    A ja jestem przeszczęśliwy, ze administrator mrquickie biega po lobby i ignoruje moja prosbe o kanal perm:(
    wczoraj, 21:11
  • pvszeq - zdjęcie
    pvszeq
    ale super aww <3

    wczoraj, 21:56
Zdjęcie

Fejm

Uwielbiam stwierdzenie "serwer na hajs", serwer w piątek zarobił MINUS 171zł gdyż ktoś wysłał miliun smsów a następnie zgłosił reklamacje. Dziękuje bardzo!
wczoraj, 17:33
  • Fejm - zdjęcie
    Fejm
    Rzecz w tym że w dupie mam ile ten serwer zarabia. Swego czasu zapłaciłem za serwery a na mandat nie miałem (prędkooość).. Takie teksty sprawiają mi przykrość.
    wczoraj, 18:48
  • Zulu - zdjęcie
    Zulu
    @Fejm nie zwracaj na nich uwagi. To jest typ człowiek, któremu nie dogodzisz
    wczoraj, 18:56
  • paruweczka - zdjęcie
    paruweczka
    Rzecz w tym, że osoby, które tak piszą to osoby, które mają max 9 lat. Nie mają pojęcia o czym piszą, po prostu niewarto w ogóle zwracać uwagi na takie komentarze
    wczoraj, 18:58
Zdjęcie

Fejm

Jeszcze raz zobaczę link do jakiegoś tematu w statusach a polecą bany.
wczoraj, 17:22
  • Zulu - zdjęcie
    Zulu
    Fejm przepraszamy :<
    wczoraj, 17:23
Zdjęcie
  • advesik - zdjęcie
    advesik
    aż sie udusiłem
    gru 09 2017 22:50
  • Fejm - zdjęcie
    Fejm
    Ndżamena
    wczoraj, 03:25
  • Zulu - zdjęcie
    Zulu
    dazc
    wczoraj, 09:14
Zdjęcie

Fejm

Sprzedam Opla po niemieckim gazie.
gru 09 2017 21:21
  • Zulu - zdjęcie
    Zulu
    @Fejm wymiana? Opel w niemieckim gazie za ursusa na ruską benzynę?
    wczoraj, 09:16
  • Ivan - zdjęcie
    Ivan
    xddddd
    wczoraj, 10:53
  • vKUBSonek - zdjęcie
    vKUBSonek
    XDDDDD
    wczoraj, 17:07
Zdjęcie
  • MaaTiZ - zdjęcie
    MaaTiZ
    życie jest fajne <3
    wczoraj, 13:06
  • Zulu - zdjęcie
    Zulu
    Kiedy widzę chat na kaktusowej też zadaje sobie to pytanie :/
    wczoraj, 14:01
Zdjęcie

Zulu

Ta pizza z biedronki jest fuuu :C
gru 09 2017 19:04
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie

Zulu

Przed Sylwestrem dopiero bd nuta wypuszczana jednak lolz
gru 09 2017 12:48
  • Ivan - zdjęcie
    Ivan
    xd
    gru 09 2017 16:07
Zdjęcie

paruweczka

Rozumiem, że nikt mi nie napisze dlaczego straciłem kanał?XD
Zablokowany status gru 08 2017 23:18
  • Fejm - zdjęcie
    Fejm
    Nikt nie wie to nikt nie odpowie.
    gru 09 2017 01:52
Zdjęcie

advesik

https://www.youtube.com/watch?v=ApcDt5gL5bs Teledysk podwalony od TheWeeknd ale i tak jeden z najlepszych jakie widziałem
gru 08 2017 21:36
Zdjęcie
  • Zulu - zdjęcie
    Zulu
    brrr (zimno mi)
    gru 08 2017 17:40
  • paruweczka - zdjęcie
    paruweczka
    Noo taki mróz, że aż deski mi przymarzły w kominku
    gru 08 2017 17:41
Zdjęcie

paruweczka

Mógłbym wiedzieć czemu mój kanał został usunięty?
gru 08 2017 14:49
  • pvszeq - zdjęcie
    pvszeq
    wlasnie:<<

    gru 08 2017 19:42
Zdjęcie

Fejm

Kiedy mówią że robisz serwer pod hajs: https://imgur.com/t2628Y2
gru 07 2017 23:08
  • Ivan - zdjęcie
    Ivan
    xdd
    gru 08 2017 21:56
  • cpyyy - zdjęcie
    cpyyy
    A na nowej edycji restart rang :ad
    gru 09 2017 11:21
  • iSzymonMK - zdjęcie
    iSzymonMK
    Fejm Moge wiedziec gdzie to jest ?

    wczoraj, 18:38